niedziela, 3 kwietnia 2016

ODKRYJ CUPCAKE CORNER BAKERY !


Kiedy potrzebna jest zmiana? Kiedy czujesz, że każdy kolejny dzień jest bardziej przewidywalny od drugiego. Kiedy czujesz, że właściwie nie musiałbyś wstawać z łóżka pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem bo i tak każdy poranek wygląda tak samo a każdy wieczór przybliża zbyt szybko do następnej, nic nie wnoszącej w Twoje mentalne i duchowe człowieczeństwo rundki 24 parszywych godzin.
Świetnie. Zatem zmieniamy. Całe życie. Odwracamy do góry nogami !
A niech to, odwróćmy i nawet do przodu tyłem. Rzucamy pracę, wyjeżdżamy w siną dal, zostawiamy to co chcemy zostawić, czekamy na to co chcemy spotkać.



Problem w zmianach jest taki, że oczekujemy od razu Raju na Ziemi. Raj jest jednak Rajem, Ziemia Ziemią, a my musimy na tej Ziemi spokojnie przeczekać kryzys związany ze zmianą i potulnie poczekać na efekty.
Czy twierdzę zatem, że zmiany nie są dobre? Skądże znowu ! Są wspaniałe ! Każdy, kto czuje, że chce coś rzucić w przysłowiową cholerę, zacząć swoją spektakularną przemianę albo wylecieć na drugi koniec okrągłego świata- niech rzuca, zmienia i leci ! Niech jednak też będzie cierpliwy, bo nie można mieć wszystkiego od razu. A skoro i tak trzeba poczekać, przyda się trochę kofeiny we krwi.
Co powiecie na pyszną kawę w doborowym towarzystwie?

Jeśli nie dysponujesz towarzystwem w postaci drugiego osobnika, śmiem twierdzić, że Twoje własne jest wystarczająco doborowe.
Towarzystwo mamy załatwione. Czas zatem na pyszną kawę.

Takową dostaniecie w Cupcake Corner Bakery.


Co przyciąga do tego miejsca? Na pierwszy rzut oka – uroczy wystrój. Przechodząc ulicą nie da się nie odróżnić tego miejsca od wszystkich innych zaglądając przez szybę i dostrzegając kolorowe wnętrze pełne uśmiechniętych twarzy.
Zatem łapiemy za klamkę i wchodzimy do środka.




Od progu wita nas wesołe „ Dzień Dobry !” a my rozglądamy się za przyjazną buźką ekspedienta, który szczerym uśmiechem tylko potwierdza naszą chęć do pozostania w tym miejscu.
W porządku, zatem decyzja podjęta. Rozglądamy się po wnętrzu i podejmujemy trudny wybór pomiędzy wygodną, bardzo wygodną czy super wygodną sofą.


Czas na zamówienie. Olaboga ! Co tu wybrać.

W porządku. Przyszliśmy na kawę, to niech będzie kawa !
A może smoothie ze świeżych owoców?
Nie nie, mamy poranek. Weźmiemy coś na lekkiego kopniaka.
Standardowo latte. 
Tutaj akurat jestem całkowicie przewidywalna.



Chwila, chwila. Co my tu jeszcze mamy? Kolorowe cupcakes w różnych smakach? Domowe lody bez sztucznych dodatków? Prawdziwe amerykańskie bajgle?
O Matko ! Cóż ja pocznę z wyrzutami sumienia po zjedzeniu tych pyszności? 
Oj tam. Cóż bym poczęła z rozpaczą mojego podniebienia umierającego z tęsknoty za smakiem tego co podsuwa mu wzrok ?!




Zamówienie gotowe. Kolejne zaskoczenie ! W tym przypadku jakość nie idzie w parze
z miażdżacą nasz uszczuplony portfel ceną.

Czy ja się wcześniej wymądrzałam na temat Raju? Same bzdury ! Toż to właśnie jest Raj na Ziemi ! Właśnie tutaj.
Niezdążywszy otrząsnąć się z radości serducha, otrzymujemy sygnał, że zamówienie gotowe.
Przyszedł czas na pałaszowanie i zagłuszanie swojego sumienia !
Nie ma czego zagłuszać, wszystko jest tak pyszne, że nawet moje boczki z radości szybciej będą się spalać !





W czasie odpoczynku szybko googluję to miejsce. Co się okazuje?
Ano to, że mój nos zawsze wyczuje wszystko co amerykańskie i czym prędzej mnie tam powiedzie, a serce zakocha się szybciej niż 
mózg zdąży zaprotestować !



Cupcake Corner Bakery założyła polsko- amerykańska grupa przyjaciół w 2010 roku. Nie tylko ja rekomenduję to miejsce, New York Times bowiem już mnie uprzedził !

Ja odwiedziłam do tej pory dwie lokalizacje, jedna bardziej cudna od drugiej, obie równie pyszne.


Coś dla Krakusów i przyjezdnych :
ul. Grodzka 60
ul. Bracka 4
ul. Michałkowskiego 14

Coś dla Warszawiaków i odwiedzających:
plac Konstytucji 2
ul. Chmielna 21


Dowiedz się więcej : https://www.cupcakecorner.pl/

Polecam po stokroć !

B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz