czwartek, 13 listopada 2014

ODKRYJ PODHALAŃSKI DESIGN !

Jestem totalnie zachwycona tym, co odkryłam w ten weekend w Zakopanem!
Idę sobie Krupówkami, patrzę- nowy sklep ze znanymi markami (Tommy Hilfiger, Desigual) oraz z produktami polskich projektantów. Nie pamiętam nazwy sklepu, ale idąc Krupówkami w stronę Gubałówki znajduje się po lewej stronie, zaraz za cukiernią Jagoda (a w niej najpyszniejsze pączki jakie jadłam!). Wchodzę do środka, rozglądam się czujnym okiem i po kilku sekundach jeden wieszak szczególnie przykuwa moją uwagę. Wieszak z ubraniami zaprojektowanymi przez Anetę Larysę Knap działającą pod znakiem Folk DesignNiezwykle intrygująca propozycja ubrań zawierających elementy góralskiego folkloru! Cytując projektantkę: "Moją wizją jest wprowadzenie na rynek ubioru, który będzie nadawał się do codziennego użytku, naszpikowany "podhalańskim" designem, malowany przywiązaniem do regionu i fascynacją góralskiego życia". Te słowa całkowicie oddają istotę jej ubrań. Połączenie ówczesnych trendów z elementami tradycyjnych strojów góralskich pozwala na wprowadzenie odrobiny innowacyjności i niecodzienności do naszego ubioru.


Szary, nudny płaszczyk podszyty kolorowym wzorem prosto z Podhala nadaje mu zupełnie nowego wymiaru, zobaczcie sami!
Mnie szczególnie uwiodła piękna bielizna. Koronkowe zdobienia, góralskie motywy, to zdecydowanie coś czego brakuje w mojej szafie. W Twojej również?
Odsyłam do strony projektantki:



Goś.

8 komentarzy:

  1. Cudne projekty;) Ciekawe pomysły na przełamanie modowych standardów.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie najbardziej się podoba ten dziecięcy płaszczyk z elementami folkloru na kołnierzu.. cudny zestaw! Gdyby jeszcze dziecko szło z mamusią w płaszczu o podobnym 'designie' to już byłoby TO! :) jedziemy zatem do Zakopka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To samo miałam na myśli wstawiając zdjęcie tego zestawu dla mamy z córką :) Do Zakopanego zapraszam, niebawem umieszczę jakiś post z tamtych stron!

      Usuń
  3. Jako, że jestem samcem to z oczywistych względów najbardziej przemawia do mnie piękna bielizna,choć sukienka z pierwszego zdjęcia również jest fantastyczna. Moja wyobraźnia podpowiada mi, którą Pannę chciałbym w niej zobaczyć. :) Szkoda Goś, że nie pokazałaś nic (prócz bielizny) co może zainteresować mężczyzn. Może nie ma tutaj dużego wyboru, ale jak się człowiek postara to i fajną koszulę z haftem znajdzie. Prawdę mówiąc brakuje mi tutaj artykułów na temat mody męskiej. Napiszcie kiedyś co się Wam podoba, jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii. Ja osobiście polecam blogi Mr Vintage i Czas Gentelmenów, gdyż wielu ciekawych rzeczy można się tam dowiedzieć. A wracając do tematu, z folk design'em spotkałem się już dużo wcześniej i nie rozumiem dlaczego nadal jest tak mało popularny. Piękna kobieta i kolorowe kwiatki, to zawsze się sprawdza, prawda? :)

    Parę linków:
    http://www.gorsecik.pl/galeria/stroje-damskie/ubrania-stylizowane
    http://mrvintage.pl/
    http://czasgentlemanow.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi samcu (zapomniałeś się podpisać pod komentarzem :P)
      Faktycznie, pisząc posta wyleciało mi z głowy, że chciałam się również podzielić męskimi odkryciami. Dlatego uzupełniając braki podaję 3 linki:

      http://art-madam.pl/zdjecie/meska-koszula-folk-design-sygnowana-dla-stanislawa-karpiela-bulecki,tmfqgbsscrdqbgsk.jpg

      http://art-madam.pl/zdjecie/meska-koszula-folk-design-sygnowana-dla-stanislawa-karpiela-bulecki,whdlkdbnjgtdztlm.jpg

      https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/mybaze-eu/uploaded/800x0_file_f061f96f0f3f48af8bc748eda6ceb875.jpg

      Dziękujemy za zainteresowanie, jak tylko odkryjemy coś ciekawego z zakresu mody męskiej z pewnością podzielimy się tym na blogu ;)
      Goś.

      Usuń
  4. Myśle, że Donatan byłby fanem!
    Chetnie pokusilabym sie na taki komplecik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kompleciki, wpadają w oko . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do Mój blog. Dołączam również do listy obserwatorów .Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, a może ktoś skusi się na udział w konkursie foto dotyczącym Podhala? Sporo fajnych nagród i można się pokazać jako fotograf - http://www.nagrodobiorcy.pl/wygraj-aparat-fotograficzny-w-konkursie-poznaj-podhale-do-30-03-2018/

    OdpowiedzUsuń