wtorek, 25 listopada 2014

ODKRYJ KARTKI I WZMOCNIJ TRADYCJĘ !

Ręka do góry, kto wysyła na Boże Narodzenie kartki świąteczne rodzinie i bliskim? Sama przyznam się, że już w ubiegłym roku nie zdążyłam się tym zająć. Mnóstwo pracy, przygotowań do Świąt, zabieganie, a z pewnością także możliwość wysyłania życzeń za pomocą sms'a lub facebooka przyczyniły się do zaniedbania tej tradycji. Tradycji, która ma w Polsce już ponad 100 lat! Tradycji, która jest piękna i szkoda by było, by odeszła w zapomnienie! Boże Narodzenie to szczególny czas magii, nadziei, wiary, optymizmu.

W tym roku i ja postanowiłam zająć się wysyłaniem kartek świątecznych. Żeby zdążyć wybrać te najpiękniejsze, na spokojnie je wypisać i wysłać, aby doszły na czas! Z inspiracją przyszła Pani Grażyna Kostrzewa, z Zabrza- mojej miejscowości, która zajmuje się wykonywaniem przepięknych kartek na przeróżne okazje. Pierwszy raz z kartkami jej autorstwa zetknęłam się ponad 3 lata temu, kiedy to zostałam obdarowana pięknymi kartki urodzinowymi przez nią wykonanymi. Możecie podziwiać je na zamieszczonym przeze mnie zdjęciu. Pani Grażyna projektuje kartki na  typowe okazje- urodziny, imieniny, święta, Walentynki, ślub itd. A także na te mniej typowe, na które nieźle trzeba się nachodzić po sklepach, żeby coś znaleźć: Halloween, Dzień Nauczyciela, czy na przykład Dzień Teściowej ;). Kartki są wykonane z niezwykłą precyzją, każdy detal dopracowany, nie można im nic zarzucić. Zresztą, co Wam będę mówić, sprawdźcie sami: http://medussa-grejsi.blogspot.com/

Goś.

Zdjęcia kartek świątecznych zaczerpnięte z: http://medussa-grejsi.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz