sobota, 15 listopada 2014

ODKRYJ LINDSEY !

Kto już zna tę przeuroczą artystkę z pewnością  chętnie jej posłucha, a kto nie ma pojęcia kim jest Lindsey Stirling, trafił we właściwe miejsce. Grzechem bowiem byłoby przejście obok tego zjawiska obojętnie.
Multitalent : znakomita skrzypaczka, zwrotna tancerka i romantyczna kompozytorka - wszystko to zamknięte w drobniutkim ciele o wielkim sercu a na dodatek przyprawione nieznikającym z twarzy uśmiechem.
Przyznam się jednak szczerze, że moje dzisiejsze odkrycie nie dotyczy jedynie samej Lindsey.

Zapraszam do obejrzenia video :
We found love in a whole new place...  Ile zatem takich nowych, pełnych miłości i uśmiechu miejsc, o których nie mamy nawet różowego pojęcia, jest jeszcze na świecie ? Więcej niż sądzimy. Może wydaje się nam, że tak zwane Kraje Trzeciego Świata są miliony lat świetlnych za nami. Pewnie tak, jeśli chodzi o ogromny przemysł i mnożenie posiadanych już milinów, czy o nowe technologie, rozwiązania i wspaniałe gadżety, które mamy już w swoich dobytkach. Ci ludzie nie mają niestety tych wszystkich wspaniałości XXI wieku i śmiem przypuszczać, iż nie mają odwagi nawet o tym marzyć. Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że to właśnie my  stoimy daleko za nimi.
Nikt bowiem na świecie nie ma takiego daru cieszenia się z małych drobnostek jak oni. Na ich twarzach ciągle widnieje uśmiech, którego w naszym Wielkim Rozwiniętym Świecie jest wciąż zbyt mało . A ten ciągły uśmiech gości u nich  właśnie dlatego, iż  potrafią docenić każdą najmniejszą nawet rzecz, czego mnie w samej sobie ogromnie brakuje i czego niesamowicie im zazdroszczę.

Miałam przyjemność w ostatnim czasie rozmawiać przez Skype z dzieciakami z zambijskiego ośrodka Home of Hope. Stało się to za sprawą mojej serdecznej przyjaciółki, która to właśnie przebywa w tym ośrodku na projekcie wolontaryjnym. Serdecznie zapraszam do zaglądnięcia na jej stronę ( kajjoje), na której obejrzeć będziecie mogli sporo zdjęć od przysłowiowej kuchni. Zerknijcie tam, by zobaczyć wiele radości, zabawy i uśmiechu, którym te dzieciaki obdarowały mnie podczas 10 minutowego niskojakościowego  'skajpowania' , a który ciągle noszę w sobie.

Więcej o Lindsey Stirling

Baś.

2 komentarze:

  1. muszę przyznać że lindsey jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana dziękuje za takie ładne utytułowanie mnie :) i polecenie mego mini bloga oczywiście! Widzę, że wy tutaj ciśniecie ostro, ja już czekam na te przysmaki ugotowane w naszej kuchni przez ciebie, a pożarte przeze mnie :D a skajpika jeszcze powtórzymy, może uda się lepiej niż ostatnio!

    OdpowiedzUsuń