poniedziałek, 3 listopada 2014

ODKRYJ PARK W REPTACH !

Zapraszam wszystkich z Zabrza, Gliwic, Tarnowskich Gór, Zbrosławic i okolic do odwiedzenia Parku w Reptach. Miejsce piękne o każdej porze roku, jednak jesienią szczególnie urokliwe. Nie wierzycie? Zobaczcie zdjęcie, które udało mi się zrobić w tegoroczne Zaduszki! Park w Reptach, stanowiący pozostałość dawnych lasów śląskich wchodzi w skład Zespołu przyrodniczo-krajobrazowego "Park w Reptach i Dolina Dramy" (obejmującego prawie 500 hektarów w Tarnowskich Górach i Zbrosławicach). Na terenie parku znajdują się dwa szyby Sztolni Czarnego Pstrąga: Szyb Ewa i Szyb Sylwester, które stają się coraz popularniejszą atrakcją turystyczną! Przy alejkach porozstawiane są tablice informacyjne, a na najciekawszych drzewach dostrzeżemy nazwy okazów. To świetny sposób, żeby poznać ciekawostki przyrodnicze, takie jak chociażby znaczenie martwych i obumierających drzew dla przyrody. Dla dociekliwych - informacja poniżej!





Zachęcam wszystkich do aktywnego wypoczynku. Można tu pospacerować z rodziną, drugą połówką, psiakiem, pojeździć na rowerze lub pobiegać. Wybór należy do Ciebie. 

Zapraszam!

Goś.

4 komentarze:

  1. No to Goś czas na spacer z drugą połówką :) Póki pogoda piękna i feeria kolorów czaruje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już spacer mam za sobą, teraz kolej na Ciebie! :)

      Usuń
  2. ach zoł! No to się tam, mam nadzieję ,spotkamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe.. zegar macie przestawiany.. zamiast 21:19 mam napisane 12:19 Proszę przestawić prawidłowo wskazówki! :-*

    OdpowiedzUsuń